Modyfikator Plus

  • Przedłuża się wiek roboczy silnika przynajmniej 2 razy
  • Zmniejsza zużycie paliwa od 8 do 12%
  • Zwiększa moc silnika do 15%
  • Całkowicie eliminuje „zimny start silnika” (suchy start)
  • Silnik łatwiej nabiera przyspieszenia
  • Ułatwia start silnika podczas niskich temperatur (nawet do -40°c)
  • Zabezpiecza spokojniejszą i cichszą pracę silnika
  • Zapewnia całkowitą ochronę silnika do tego stopnia, że w przypadku całkowitej utraty oleju w silniku umożliwia przejechanie nie mniej niż 50 km bez najmniejszego uszkodzenia silnika
  • Długotrwała ochrona w silniku – 50 000 km

JAK UŻYWAĆ?

Bardzo prosto - do silnika należy wlać zawartość buteleczki i włączyć silnik. Po 30 minutach pracy silnik został w zupełności poddany zabiegowi. Efektywne działanie Modyfikatora Plus widoczne będzie w trakcie kolejnych 50.000 kilometrów. W tym czasie, należy normalnie dokonywać wymiany oleju , gdyż warstwa Modyfikatora Plus jest związana do części silnika.

W odróżnieniu od innych powierzchniowo-aktywnych środków, właściwości eksploatacyjne Modyfikatora Plus zwiększają się podczas dłuższego użytkowania , przy czym całkowity efekt osiągnięty zostaje już po przejechaniu 1.000 km. Stosuje się go do wszystkich rodzajów silników (diesel, benzyna), sprzęgieł, dyferencjałów , we wszystkich mechanizmach, w których dochodzi do tarcia. Można dodawać dowszystkich rodzajów olejów.

Zawartość buteleczki jest wystarczająca na 5 litrów oleju silnikowego lub 2,5 litra oleju do skrzyni biegów, co znaczy, że przy mniejszych silnikach jedna buteleczka wystarczy do silnika i do sprzęgła.

Modyfikator Plus daje doskonałe rezultaty zarówno przy ochronie silników nowych, jak i regeneracji silników starych i zniszczonych. Modyfikator Plus posiada patenty i certyfikaty w Europie, Rosji, USA. Otrzymał wiele międzynarodowych Dyplomów Uznania.

To produkt jedyny w swoim rodzaju, wielokrotnie testowany w ekstremalnych warunkach na oczach publiczności międzynarodowej: „PRACA SILNIKA BEZ KROPLI OLEJU”.

MODYFIKATOR PLUS – JEDYNY DODATEK DO SILNIKÓW „KLASY PREMIUM”

1. Dlaczego jedyny i najlepszy środek do silników?

Dlatego, że produkt ten powstał dzięki długoletnim badaniom całej ekipy rosyjskich naukowców i stworzono go jedynie dla potrzeb pojazdów Armii Rosyjskiej, a nie dla celów komercyjnych, bądź potrzeb cywilnych. Przy okazji rozpadu byłego Związku Radzieckiego produkcja Modyfikatora Plus została sprywatyzowana i od 1994 r. produkuje i sprzedaje się go jako komercyjny produkt w wolnym handlu. Produkcja samego preparatu jest skomplikowana i droga, a najważniejsze jest to, że Modyfikator Plus naprawdę robi to, do czego jest stworzony – doskonale regeneruje i długotrwale chroni silnik – 50 tys. km.
Produkcja Modyfikatora Plus to olbrzymia machina nakręcana pracą wielu skomplikowanych maszyn i urządzeń. Sam proces produkcji jest pod 24-godzinną kontrolą. Na terytorium fabryki znajdują się laboratoria, które każdego dnia szczegółowo sprawdzają dzienną partię specyfiku.2. Czym Modyfikator Plus różni się od „podobnych” środków?

Druga ważna różnica polega na tym, że nasz produkt Modyfikator Plus sprzedawany jest w sieciach LUKOIL, SHELL, OMV, SLOVNAFT (w całej Europie).

Po trzecie Modyfikator Plus w swoim składzie nie zawiera ceramiki, teflonu ani żadnych cząstek metalu, które mogą uszkodzić silnik podczas eksploatacji.

Modyfikator Plus posiada wszelkie możliwe certyfikaty i patenty, które produkt tego typu musi mieć, włącznie z najważniejszym – TÜV – Niemieckim Certyfikatem Jakości i Bezpieczeństwa.